Blog

Google “Mijn bedrijf” gebruiken.

Google “ mijn bedrijf” doen.

Als bedrijf wil je erkend en terug gevonden worden. Google “mijn bedrijf” is een hulpmiddel om hiervoor te zorgen. Het is gratis en behoord tot één van de vele onderdelen uit de SEO technieken die nodig zijn om een behoorlijke ranking te verkrijgen bij de zoekmachines. Dit is voor ieder bedrijf mogelijk, zonder dat enige kennis van het internet gebeuren nodig is. Waarom zou je als bedrijf hier geen gebruik van maken.

google mijn bedrijfgoogle mijn bedrijf aanvangmijn bedrijf webgraphic

Mijn bedrijf aanpassen.

Google maakt automatisch een vermelding voor je aan, maar veelal zijn deze gegevens niet correct of volledig. Dus ga je als eerste stap dit aanpassen door een account aan te maken bij Google mijn bedrijf.
-> https://www.google.be/intl/nl/business/ 

Na het aanklikken van ‘nu starten’ kom je op een volgende pagina waar je alle nuttige gegevens invult. Na het aanmaken hiervan zal Google automatisch je gegevens aanpassen.

Gebruik dezelfde gegevens die je ook op je website gebruikt, dus bv. identiek dezelfde telefoonnummer, want Google vindt het erg belangrijk dat alles overeenstemt. Kom ook regelmatig terug om je gegevens te updaten en te controleren.

Hierdoor ga je nog betere resultaten halen bij Google ranking. Vergeet zeker niet de juiste Categorie in te vullen.

Google gebruikt dit om suggesties te doen aan de surfers

Niet te onderschatten waarde.

Plaats minimaal 3 of 4 foto’s van zowel als de buitenkant van uw bedrijf. Plaats in verloop van tijd nieuwe of extra foto’s,

Google houdt ervan dat je op verschillende tijdstippen nieuwe informatie, dus ook foto’s, plaatst.

Wanneer je wilt opvallen bij de lokale zoekresultaten bij Google, is het belangrijk om voldoende aandacht te schenken aan je bedrijfsvermelding op Google.

Hierdoor zorg je dat je een stap verder staat dan collega’s – concurrenten.

Door de opbouw van een duidelijke lay-out, voorzien van je contact gegevens geef je de bezoeker een vertrouwen in de website en je bedrijf. Logo’s van uw leveranciers of reeds bestaande klanten, geeft de bezoeker vertrouwen.